Jeśli nasza firma zajmuje się objazdowymi warsztatami oferowanymi w szkolnictwie lub różnego rodzaju placówkach oświatowych to długopisy reklamowe mogą być doskonałą formą rozprzestrzeniania informacji o firmie. Placówki tego typu to zwykle ogromna ilość odbiorców, dlatego stosunkowo tanie długopisy reklamowe będą tu rozsądnym i zasadnym rozwiązaniem.

Długopisy reklamowe dla wszystkich

Oferując szkolenia z zakresu bhp, szkolenia motywacyjne, warsztaty z umiejętności komunikacji, czy też jakiekolwiek związane z dowolną tematyką należy pamiętać, że w każdym miejscu zostawienie swojego śladu w postaci pakietu upominków reklamowych jest właściwie podstawą naszego marketingu. Teoretycznie w dobie Internetu to sieć powinna być podstawą reklamy, ale poczta pantoflowa wciąż ma niezwykle silną moc. Długopisy reklamowe znalezione w upominku od prowadzącego warsztaty zapewne w wielu przypadkach będą doskonale użyteczne na co dzień, dlatego warto skorzystać z takiego pomysłu i sprezentować to naszym kursantom. Jeśli szkolenie lub warsztaty przypadną im do gustu to bardzo łatwo, dzięki zaoferowanym gadżetom, będą mogli wrócić do kontaktu z nami, aby nawiązać obopólnie korzystną współpracę. Jeśli zainwestujemy w ilość po to, aby dotrzeć do większej ilości osób, to nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy zakupili w tym celu stosunkowo tanie długopisy – nie jest powiedziane, że to zawsze musi być drogi gadżet. Czasem liczy się gest, opakowanie, czy też sytuacja, w której taki gadżet zaoferuje się potencjalnym klientom.

Decydując się na tani długopis warto dopracować jego design tak, aby był po prostu ciekawy, a nie tylko plastikowy i tani. Warto też zauważyć, że nie dla każdej firmy tani długopis będzie oznaczał to samo. Dla niektórych będzie to 3 zł za sztukę z logo i ciekawym kolorem, dla niektórych zaś będzie to 15 zł z długopisem w formie metalowej i z grawerem. Oczywiście wszystko zależy też od grupy docelowej. Jeżeli wybieramy się do przedszkola, to zaoferowanie dzieciakom długopisów ze skuwkami w formie zwierzątek może się okazać zarówno tanim, jak i genialnym pomysłem, który docenią nie tylko obdarowane dzieciaki, ale zapewne również ich rodzice, którzy być może chętnie skorzystają z oferty naszej firmy przy własnych okazjach.

Długopisy reklamowe to zawsze dobry pomysł

Prowadząc własny salon fryzjerski, salon SPA, księgarnię lub kawiarnię warto posiadać stały gadżet, który można oferować klientom w formie podarunku do określonego zamówienia. Oczywiście nie musi to być nic drogiego, ponieważ w takie sytuacji chodzi o gest, a nie o sam przedmiot. Zaoferowanie długopisu reklamowego wydaje się zupełnie niezłym posunięciem, które na sto procent wywoła u klienta uśmiech. Miło jest bowiem otrzymywać coś ekstra, a jeśli jest to przy okazji praktyczne to zapewne wrócimy do takiego miejsca, w którym zostaliśmy tak miło potraktowani. Po co mamy szukać dalej, skoro akurat w takim miejscu zadbano o nasze poczucie wyjątkowości?